هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل های 3 ستاره کیش

 

 

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در بهترین موقعیت مکانی از نظر دسترسی به بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است این هتل با کادری مجرب و مهمان نواز اماده خدمات رسانی به گردشگران تور کیش هستند در این هتل صبحانه و ناهار و شام با بهترین کیفیت اماده سرو می باشد. همچنین این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رایگان و بلیط تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

_تماشا_کیش.jpg 

امکانات هتل تماشا کیش :

این هتل دارای لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش سالی گشت همراه شوید .

_تماشا_کیش_4.jpg

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش از لحاظ کیفیت و قیمت از جمله  هتل های 3 ستاره خوب تور کیش می باشد که هوداران خاص خود را دارد،هتل در موقعیت عالی و مناسب با دسترسی راحت و اسان به مرکزهای خرید و گردشگری کیش مانند  بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از امکانات تفریحی متنوع شامل: جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، پاراسل، غواصی، دوچرخه سواری و بولینگ و...) می باشد . هتل جام جم از جمله پرطرفدار ترین هتل های کیش با کادر و مجرب  ومهمان نواز در تمامی طول شبانه روز اماده پذیرایی از گردشگران تور کیش اعم از گردشگر داخلی ویا  خارجی می باشند.

مطالب مرتبط :

تور کیش  شهریور 95





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: